BDO Foundation supports Cebu nurses

As part of its continuing pandemic response, BDO Foundation joined forces with other corporate foundations, non-governmental organizations, and government agencies to support a private sector initiative that aims to provide financial assistance for nurses. 

Salbabida program for nurses
BDO Foundation contributed to the PBB SalBaBida Program as part of shared advocacy to support nurses caring for COVID-19 patients.


The corporate social responsibility arm of BDO Unibank contributed to the Project Balik Buhay Salary and Bonus Assistance for our Bidas (PBB SalBaBida) Program in response to the recent rise in COVID-19 cases caused by the highly transmissible Delta variant. 

Backed by the Department of Health and Office of the Presidential Assistant for the Visayas, the PBB SalBaBida Program gave financial incentives to nurses in Cebu in recognition of their noble work of caring for COVID-19 patients. 

In an event in Mandaue City witnessed by BDO Visayas and Mindanao region head Cyrus Polloso, the first tranche of monthly allowances was turned over to beneficiaries. 

The beneficiary-nurses are stationed in PBB partner-hospitals in Cebu, which include Adventist Hospital, ARC Hospital, Cebu Doctors University Hospital Group, Cebu Velez General Hospital, Chong Hua Hospitals, Maayo Well, Perpetual Succour Hospital, Southwestern University Medical Center, St. Vincent General Hospital, and Visayas Community Medical Center. 

Post a Comment

1 Comments

  1. بسم الله الرحمن الرحيم الحمد الله:

    اسمي عائشة محمد أنا متزوج من محمد عبد الله في القاهرة ، مصر. لدي مشكلة كبيرة منذ عام 2018. منذ أن فقدت والدي في 1 يونيو 2015 ، كنت أعاني من الكثير من المشاكل ، تمكنت من العمل في مطعم حيث تمكنت من فتح عملي الشخصي ، وكنت أبحث عن قرض تنمية عملي بشكل كبير ولم يسمح لي مصرفي بقرض بسبب أرباحي الضئيلة التي أحققها في عملي ؛ لذلك قررت البحث عن قرض عبر الإنترنت: لقد قابلت الكثير من المحتالين هنا على هذا الموقع ، حتى أن الكثير من الشركات تظاهر بأنها شركة حقيقية وأتابع معهم ؛ ولا في هذه الشركة حيث تكون قادرة على تقديم قرض لي ؛ ادعو الله؛ لذلك عندما حان وقت رمضان: أعرض كل مشكلتي على الله وأبحث مرة أخرى عن قرض عبر الإنترنت ؛ الحمد لله الذي فتح عيني والذي وجه يدي لاختيار "قرض الاتحاد الأوروبي المشترك" في البداية لم أثق أو أصدق الشركة بسبب تجربتي السابقة. لكن الله ظل يتحدث معي من خلال ذهني ، وأخيراً قررت المتابعة مع "قرض الاتحاد الأوروبي المشترك" وتقدمت بطلب قرض بقيمة 1،000،000.00 دولار للسداد في 15 عامًا: في 17 أبريل 2022 ، استلم قرضي على حسابي بعد اتبع جميع تعليمات الشركة ؛ لقد وعدت بمشاركة هذه الأخبار السارة لجميع المواقع التي سأصادفها ؛ لا تنخدع بالتعليق الوهمي على الإنترنت ...... لا توجد شركة أخرى شريفة هنا لأنني جربت الكثير منهم وهم محتالون ..... لا تذهب أو تتقدم بطلب للحصول على قرض من أي شخص آخر شركة؛ "نقابة القرض المشترك من الاتحاد الأوروبي" هي الشركة الصادقة الحقيقية هنا على هذا الموقع ، فهم أناس صادقون وجديرون بالثقة ومحترمون وجميلون ؛ تقدم بطلب للحصول على قرض منهم الآن وتأكيد. هذا هو عنوان البريد الإلكتروني الخاص بهم EuropeanUnion_loansyndication@outlook.com أو مراسلتهم عبر وكيلهم عبر الإنترنت WhatsApp للاستجابة السريعة على +393509828434 ؛ الحمد لله على كل شيء.

    ReplyDelete